Tanfolyam

Az irodai szoftverek magas szintű használata kiemelt fontosságú a hatékony és eredményes munkavégzéshez egy szervezetben. A különböző irodai szoftverek használatát támogató képzések célja a készségek szintjének emelése a mindennapi munkafolyamatok során. Az alapvető szövegszerkesztési és táblázatkezelési ismereteken túl a képzések lehetőséget biztosítanak a résztvevőknek a szoftverek haladó funkcióinak hatékony alkalmazására.

Képzés megnevezése Tartalom
Word 1. Az alkalmazás használata (Dokumentumok használata; Hatékonyság növelése); 2. Dokumentum létrehozása (Szöveg bevitele; Kijelölés, szerkesztés); 3. Formázás (Szöveg; Bekezdés; Stílusok); 4. Objektumok (Táblázat létrehozása; Táblázat formázása; Importált objektumok); 5. Körlevél készítés (Előkészítés; Kimenet); 6. Kimeneti anyagok előkészítése (Beállítás; Ellenőrzés és nyomtatás).
Excel kezdő 1. Fogalmak, oszlop, cella, cellatartomány, hivatkozás a cellákra; 2. Műveletek a cellákkal, képletek alkalmazása; 3. Egyszerű függvények (szum, min, max, átlag) ; 4. Diagramok készítése, adatforrások kijelölése; 5. Diagramok formázási lehetőségei (feliratok, adatsorok); 6. Cellaformátumok, szöveg, szám, százalék, dátum stb.; 7. Cellák formázási lehetőségei; 8. Nyomtatás, nyomtatási tartományok; 9. Hivatkozások (abszolút, relatív, vegyes); 10. Feltételes formázás; 11. Feltételes függvények; HA, DARABTELI, SZUMHA; 12. Keresési függvények; VKERES, FKERES, HOLVAN, INDEX; 13. Függvény függvénybe ágyazva; 14. Műveletek táblák között; 15. Rendezés, többszintű rendezés; 16. Szűrők alkalmazása.
Excel haladó 1. Fogalmak, cella, oszlop, cellatartomány, cellaformázás, pénznem, százalék, dátum, egyéni, cellára való hivatkozás; 2. Műveletek a cellákkal, egyszerű függvények átismétlése, szum, min, max, átlag, darab stb.; 3. Diagramok; 4. Ha, Szumha, Fkeres, Vkeres, darabteli stb. Index, hol.van függvények; 5. Szűrők használata; 6. Kimutatás készítése (Pivot), Adatok frissítése, Kimutatások szűrése; 7. Műveletek a Pivot táblákban, beállítások, összesítés típusa; 8. Végösszeg százaléka, Oszlop/sorösszeg, számított mezők, csoportosítás, kimutatás diagram; 9. Szállítási feladatok megoldása (solver); 10. Makrók létrehozása, lehetőségei; 11. Makrók alkalmazása, rögzítésre, A Visual Basic Editor; 12. Feladatok automatizálása a makrórögzítéssel; 13. Kapcsolók, gombok létrehozása; 14. Függvények, képletek a makrókban, diagramok kezelése; 15. Beépített párbeszédablakok használata; 16. Saját menü készítése.
Outlook 1. Az alkalmazás használata (Első lépések; Levelezőrendszerek); 2. A levél elkészítése (A levél különböző nézetei; Feladó, címzett, másolat, titkos másolat; Tárgy; Prioritás); 3. Szöveg (Szöveggel végzett feladatok; Formázás; Helyesírásellenőrzés; Aláírás); 4. Csatolás; 5. Válasz, Válasz mindenkinek, Továbbítás; 6. Üzenetek megjelölése; 7. Nyomtatás.
MS Project Projekttervezés; ütemtervek készítése; erőforráskezelés – Erőforrásbázis; tervezések (Költség-idő-feladat-erőforrás); naptárak; nyomonkövetés; értékelés, zárás.
PowerBI 1. Az adatelemzési projekt fázisai; 2. Ökoszisztéma és Power BI Desktop bemutatása, változók típusai, aggregációk; 3. Adatmodellezési, architekturális alapok; 4. Adatfeldolgozás Power Query-vel (ETL), táblakapcsolatok; 5. Mértékek és számított oszlopok, DAX nyelv és alkalmazásai; 6. Gyakori ügyféligények és megoldásuk; 7. Adatvizualizációs alapelvek és megjelenítések (milyen célra milyen vizualizációt); 8. Interaktivitás, dashboard dizájn (a riport, mint webapplikáció), storytelling, riportok megosztása; 9. Válogatott Power BI újítások az elmúlt évekből (értéknövelő funkciók).

A képzési tematikákat, a képzések hosszát, a résztvevői célcsoport kiválasztását és a szükségesnek ítélt tartalmakat a cégek, egyéb szervezetek igényei, szükségletei szerint alakítjuk. A megrendelőink kívánságának megfelelően a képzéseket a cég székhelyén vagy más előnyben részesített helyszínen rendezzük meg, és igyekszünk az optimális képzési ütemterv kialakítására.