Tanfolyam

A kommunikációs képzések célja a kommunikációs készségek fejlesztése a különböző munkakörökben való hatékony kommunikáció érdekében. Ezen készségek magukban foglalják többek között a kommunikációs technikák megismerését, a megfelelő kommunikációs stílus és technika kiválasztását, alkalmazását, a tárgyalástechnika alapjainak elsajátítását, a kommunikációs viselkedésmód fejlesztését, az ügyfélkapcsolatok építésének technikáját, a panaszkezelést és hatékony problémamegoldást, a konfliktushelyzetek felismerését és kezelését, valamint a stresszel szembeni megküzdési technikák alkalmazását.

Ezen kompetenciák széles körben alkalmazhatók különböző szakmai területeken. Ügyfélkapcsolati koordinátoroknak, trénereknek, beszerzőknek egyaránt elengedhetetlenek. Az effektív kommunikációs készségek fejlesztése szervezeti szinten is hozzájárul a hatékonyabb működéshez, ezáltal kulcsfontosságú eszköz a versenyképesség növeléséhez is.

Képzés megnevezése Tartalom
Kommunikáció, konfliktus- és stresszkezelés Kommunikáció, konfliktus- és stresszkezelés témakör megismerése és elsajátítása: kommunikációs modell; verbális és nonverbális kommunikáció; a testbeszéd szabályai; a modern kommunikációs eszközök szabályai; empátia; aktív hallgatás; kérdezéstechnika; szerepléstechnika; viselkedésminták; konfliktuskezelési módszerek; konfliktuskezelés a csoportban; stresszállapot jelei, következményei; problémamegoldás.
Kommunikációs tréning (ügyfélkapcsolati koordinátor) Ügyfélkapcsolati kommunikációs készségek fejlesztése: kommunikációs technikák; asszertív kommunikáció; kommunikációs stílusok; ügyfélelégedettség kommunikációs kezelése; problémakezelés/megoldás; együttműködés; tudás/tapasztalat megosztás kommunikációja; döntésképesség.
Kommunikációs tréning Kommunikációs technikák; prezentációs technikák; tudásátadás elmélete; tudásátadás gyakorlata; ismeretátadási technikák; asszertív kommunikáció; egyenlőtlen bemeneti ismeretek kezelése; teljesítményértékelés; döntésképesség.
Kommunikációs tréning értékesítőknek, beszerzőknek (tárgyalástechnika) Kommunikációs technikák; prezentációs technikák; asszertív kommunikáció; tárgyalástechnika; problémakezelés; döntésképesség.
Kommunikáció, ügyfélmenedzsment Ügyfélprofil kialakítása, ügyfélkapcsolatok építése és fenntartása; ügyfélszolgálati folyamatok, visszajelzések, elégedettségmérés és értékelés, ügyfélszolgálati helyzetek kezelése, konfliktuskezelési technikák, stratégiák; problémamegoldás, panaszkezelés
Moderációs technikák Moderáció és a moderátori szerep/attitűd kérdései, a moderátor feladatai; a problémamegoldó moderációs folyamat lépései, és azokhoz kapcsolható eszközök, technikák; kérdezéstechnika a problémamegoldó folyamatok során; határok a csoportban, határkezelés és kommunikáció; kommunikációs eszközök és technikák az együttműködés hatékonyságának növelésére, a csapat kohéziójának erősítésére és a bevonódás elérésére; digitális eszközök, technikák és platformok alkalmazási lehetőségei a moderációs folyamat során
Kommunikációs tréning angol nyelven kezdő / haladó Kommunikációs készségek fejlesztése angol nyelvi környezetben.

A képzési tematikákat, a képzések hosszát, a résztvevői célcsoport kiválasztását és a szükségesnek ítélt tartalmakat a cégek, egyéb szervezetek igényei, szükségletei szerint alakítjuk. A megrendelőink kívánságának megfelelően a képzéseket a cég székhelyén vagy más előnyben részesített helyszínen rendezzük meg, és igyekszünk az optimális képzési ütemterv kialakítására.